ovo ću reći samo vama

subota, 19.07.2008.

Antibosanstvo i kako ga liječiti?

Opet novi post.Tako je to kod mene, neznaš nikad kada te čeka nešto novo na blogu. Sada ću se poslužiti izumom mog blog-frenda Djusa, koji je prije jednog svog posta, istaknuo pravila bez kojih daljnje čitanje neće biti moguće.Evo sada mojih pravila:
1.Post ne vrijeđa niti proziva bilo koji narod, već samo pojedince u njemu.
2.Post ne pišem kako bi branio ili pravdao nekog, već isključivo radi boljeg sagledavanja situacije.
Ako krenete ostaviti neki bezobrazan,glup i uvrijedljiv komentar (nadam se da nećete), prisjetite se ovih pravila, a ako vas ni ona ne spriječe u tomu, takve ću komentare uz najveće moguće zadovoljstvo obrisati.
Sada o temi. Za one koji ne znaju ja sam Bošnjak/Musliman i rođen sam i živim u BiH. I više mi je lagano dopizdilo gledati neke serije ili filmove, u kojima se Bosanci pokazuju kao glupi,primitivni i neuki.A ako nisu to onda su neki kriminalci,dileri ili silovatelji. Ko to mjenja kutiju za cipele sa kutijom od Aspirina-Bosanac. Ko se to oblači u ionspektora i vara ljude-Bosanac.
Po forumima, svi samo čekaju vijest o bilo čemu u BiH da se jave sa svojim mentalno-zaostalim razmišljanjem. Što jest,jest!Država mi je u banani, i šta da radim.Ali volim je najviše na svijetu i neću prelaziti preko nekih uvreda, koje me vrijeđaju kao čovjeka, a onda kao Bosanca.A najgori su mi ovi dojučerašnji Herceg-Bosanci i Republički-Srbi, koji bi najviše uživali gledati, kako se planeta Zemlja otvara i za sobom vuče i tu "prokletu Bosnu" i Bosance, pa se mogu na miru odcjepiti.Na CMC-u gledam poruku , koja glasi : "Pozdrav iz Hrvatskog Kiseljaka, u kojem večeras gostuje Hrvat Marko Perković. Pozdrav iz Hrvatske republike Herceg-Bosne, svim Hrvatima širom svijeta.Bog i Hrvati" E ovaj je gospodin 5 puta rekao Hrvat/Hrvatska. Meni ovo liči na provokaciju. Ali ne bi bilo problema da je neko napisao:"pozdrav iz Hrvatskog.. (slučajno odabran grad) Umaga u kojem gostuje Hrvat M.P.T.Pozdrav iz Hrvatske. Bog i Hrvati". Sve OK! Ali kada se jave tamo neki Hercegovci ili Srbi, koji zagovaraju nestanak svakog traga, ove čemerne zemlje, i koji hržu sa državnih jasala ( cuclaju državnu sisu) zemlje kojoj žele najgore. Pa ako je toliko ne podnosite:Idite iz BiH! Spomenimo samo neprikosnovenog cara od Republike Milorada Dodika Groznog, koji kaže:"Za BiH ću navijati jedino kada bude igrala protiv Turske", ili "Mene ta zemlja ne zanima, mene interesuje samo Republika Srpska". I šta da mladi čovjke misli o svojoj zemlji. Ne vole je Hrvati (Hercegovci), Ne vole je Srbi ( Republikanci). A svi se znaju postrojiti pred poreskom upravom nad kojom se viori zastava, omražene im Bosne i Hercegovine, i čekati povrat poreza. Gledam onda danas OBN, neka emisija opet tema:s r/t anje u Nogometnom savezu. I opet se umnoj sirotinji iz Vukojebine podojnje Palakanke daje prilika da ostatak ljudi zlostavlja svojim razmišljanjem prikladnim čovjeku koji je živio 1850 i to sa težim mentalnim retardom, putem SMS komentara. I jedan se "grobar" javlja , koji do besvjesti priča kako mrzi biH i kako navija za novooformljenu Repku RS.Što je najgore,Srbe iz Republike Miloradove, ne preferiraju sa one strane Drine. A morat će te mi , moji dragi Hrvatski prijatelji, priznati da ni vi Hercegovce ne obožavate. I da! Kada sam se već dotaknuo nogometa, samtram da je svačije ponaosobno pravo da bira za koga će navijati, ali na jednoj utakmici Srbija-Bosna i Hercegovina (trebam li reći za koga je Mile navijao), bilo najmanje Srba iz Srbije, koji su navijali za svoju zemlju.Sve neki Vukovarci,Prijedorčani,Bjeljinci.
Ovo vam možda liči na istresanje svojih ličnih frustracija, ali moram i ja jednom, jer ovakvo iživljavanje i mrcvarenje jednog narodaje prešlo sve mjere...
Pozdrav!!!

MAlo pardoije za kraj:
Image Hosted by ImageShack.us

19.07.2008. u 23:28 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Studeni 2008 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (2)
Kolovoz 2008 (4)
Srpanj 2008 (9)
Lipanj 2008 (12)
Svibanj 2008 (9)
Travanj 2008 (18)
Ožujak 2008 (20)
Veljača 2008 (19)
Siječanj 2008 (34)
Prosinac 2007 (13)
Studeni 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

Na blogu, će te moći pronaći TV, filmske,muzičke ,sportske kritike. Stvari iz mog grada i moje zemlje. Sve u svemu... Vidjet će te. Obećavam vam, da ako jednom dođete da se nikad nećete pokajati i da će te i u buduće biti stalan posjetitelj ili posjetiteljka bloga "Ovo ću reći samo vama" , na farkoparody.blog.hr
smijeh


Created by Crazyprofile.com


Stari(ali još uvijek zanimljivi) postovi od 04.07.2008
Bilo kuda cirkus svuda
Zločin bez kazne
Kleopatra unosi nemir
Antibosanstvo i kako ga liječiti?
Godine su prošle pune muka
Živi ili izumrli-pitanje je sad!
Američki teror i na Olimpijskim igrama?
Parade pijanstva i kiča...
Izbori u blogerovoj zemlji!
Welcom elijans
Teška sudbina malog Fadila !

ZANIMLJIVE STVARČICE:




Upoznajte Sibija,mog virtualnog ljubimca:





adopt your own virtual pet!




Odkud vi ovdje...





Izjave za pamćenje:

"U Bosni ni lokum nije rahat"
"Bilo kuda korpucija svuda"
"Mito iz srca Ivančice"
"U studenskim domovima je sve Takec Makec"
"Ako ti dođem, pa se vratim"
"Nemoj da moram ustajati znaš da imam hemoroid"